donderdag, juli 12, 2007

Voorzichtig opnieuw beginnen

Het eerste dat ik eigenlijk moet doen is de template upgraden, maar ik vond het eigenlijk al een wonder dat ik de blog button op m'n aanklikte (met enige moeite gevonden, want hij bleek inmiddels verborgen te zitten in een gecombineerde email/sms/blog button), dat ik toch even een testpostje moest doen.

Op dit moment zit ik even in een Eddy Izzard fase, omdat ik laatst 'Izzard' intikte in Youtube, en toen ontdekte dat er enorm veel Izzard te vinden is. Niet alles van Izzard is even goed, zoals dat geldt voor iedere comedian, en er komt een moment waarop je z'n stijltje zo goed kent dat hij enigszins voorspelbaar wordt. Maar z'n klassiekers horen tot het allerbeste dat ooit is gemaakt op comedy gebied. Bijna al m'n favorieten heb ik op Youtube gevonden; ik zal ze hieronder aan de playlist toevoegen.

Darth Vader in de Death Star kantine, de bouwers van Stonehenge, 'Do you have a flag?'......

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage