donderdag, december 16, 2004

Vallende hijskranen

Een tijdje terug zag je overal op het net een fotoreeks verschijnen van een kraanauto die een te water geraakte auto ophees en vervolgens zelf met auto en al in het water lazerde. Een tweede, serieuzere kraanwagen brengt vervolgens redding (in een ideale wereld was die natuurlijk ook in het water gevallen). Helaas, ik kan de foto's zogauw nergens meer vinden. Wel deze crane-accidents site. Om het archief met honderden foto's (zeggen ze) in te komen moet je lid worden van de site en dat lijkt ook weer overdreven, maar ze hebben een klein gratis archiefje, waar de bovenstaande link rechtstreeks naar verwijst.

UPDATE

Wat ik hoopte is ook gebeurd: de fotoserie waar ik het hierboven over had is door iemand in de commentaren achtergelaten. Overigens heeft de slideshow het volgens mij ten onrechte over Belgische kraanwagens; volgens mij komen deze foto's uit Engeland.

UPDATE II

...en van Robbert van der Mijn kreeg ik deze link naar de onvolprezen Ebaums World, waarin dankzij het wonder van de Photoshop de wereld inderdaad ideaal wordt.


1 reacties:

Anonymous Anoniem zei...

http://www.xs4all.nl/~fmhtn/images/kraan.pps

17 december 2004 om 19:28  

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage