woensdag, december 15, 2004

Kijk archief

Deze post stond al een tijdje in de 'draftlist', maar ik was vergeten om 'm te publiceren. Komt mooi uit, want ik heb het momenteel even druk om van alles voor de kerstdagen af te krijgen en dan kan ik dit mooi even gebruiken.

Een Kijk-lezer - en, als ik het goed begrepen heb, een voormalige Kijk-forummoderator - heeft een Kijk archief gemaakt. Alle artikelen vanaf 1976 staan erin. Het komt nog een beetje over als een 'work in progress'; de interface is niet altijd even inzichtelijk. Heeft denk ik de maken met het feit dat de opzet misschien iets te configureerbaar is. Zo kun je zelf de lay-out van het archief naar smaak opmaken. Een functionaliteit waar niet iedereen op zit te wachten en die de boel ingewikkelder maakt dan nodig. Maar ga er maar aan staan: alle artikelen vanaf 1976! De moeite waard om eens een kijkje te nemen.

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage