donderdag, december 16, 2004

De complexity zoo

Ik wil heus niet beweren dat ik van alle andere dingen wel verstand heb. Ik kan me op feestjes en partijen door gesprekken bluffen over kwantummechanica, astrofysica, snaartheorie, gentechnologie, nanotechnologie, noem maar op. Je werkt voor KIJK of niet. Maar als ik dit overzichtje tegenkom van ...ja, wat eigenlijk... wiskundige complexiteits-functies?... dan val ik helemaal stil. Geen enkel aanknopingspunt. Alien territory. Hier valt mijn party-conversation stil. Geen idee waar dit over gaat.


1 reacties:

Anonymous Anoniem zei...

Nouw ik kan het je vertellen:
Het is een astrovisio-look van de rekenkundige stelseleenheden van de kwantummechanica ontleding.
oftewel: een warboel van lettertjes en cijfertjes die perongeluk door een baby van 3 maanden oud op een computer zijn ingetypt

2 januari 2005 om 15:51  

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage