maandag, november 08, 2004

Over smaak valt niet te twisten

Kijk, het is al bijna een eeuw geleden dat de Titanic is gezonken. Dus zo gek is het niet dat we er tegenwoordig wat makkelijk over denken. Maar de Titanic Slide and IceBerg Challenge is gewoon ... raar. Zouden ze ook een opblaasbare Twin Tower - airplane disaster speelding hebben? Of - leuk voor de Nederlandse markt - een blauwe partytent met een opblaasbare Theo van Gogh. Alhoewel, opblaasbaar is in dit geval misschien niet zo practisch.


4 reacties:

Anonymous Anoniem zei...

Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

8 november 2004 om 17:17  
Blogger cyberend zei...

Eerlijk gezegd begrijp ik niet wat je nou precies bedoelt: vind je nou dat ik het ten onrechte smakeloos vind dat ze een 'Titanic-disaster-speeltuig' maken, of vind je het een misplaatste grap dat ik vind dat je dan net zo goed een 'Twin Towers' of een 'van Gogh' speeltuig kunt maken?
Het ging mij erom dat er kennelijk een soort verjaringstermijn bestaat op ellende: na een x-aantal jaren is een ramp ineens een geschikt onderwerp voor kinderspeelgoed. Daarvoor is het ondenkbaar.
Dat het speeltuig niet had bestaan als de film er niet was geweest lijkt me duidelijk, maar voor de rest ontgaat het me waarom je de emoties over de film ter sprake brengt. Wat is nou precies je kritiek op het stukje?

9 november 2004 om 13:28  
Blogger cyberend zei...

ATTN. POSTER DIE REAGEERDE OP DIT BERICHT(waar ik bovenstaande reactie op leverde):

Zoals je ziet is je post verwijderd. Ik heb dat per ongeluk gedaan toen ik wat aan instellingen aan het prutsen was. Ik probeer de post nog terug te halen, maar mocht het onverhoopt niet lukken:
Het is niet mijn bedoeling om critici de mond te snoeren (ik zou niet durven :-). Het was een screw up van mij. Excuses.

9 november 2004 om 13:47  
Anonymous Anoniem zei...

Deze al gezien??Iets meer up-to-date;)

10 januari 2005 om 18:39  

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage